Permafrost <3

I natt sov det en ko och en katt i min säng
det blev trångt och smuligt, för katten gillar maräng :O


Så idag var det första dagen i skolan, fick nytt schema och ny mentor, annars är allt som förut. Får läsa både tyska och franska, och HistoriaC och engelskaC och litterärgestaltning på individuellt val. Det är 500 poäng det. Inte alls bra, hejdå SamhälleC och internationella relationer säger jag och hoppar glatt upp och ner. Måste prata med StudievägledarMats, men han är uppbokad minst de första 300 dagarna av det här läsåret.

Idag var jag cool, minst lika cool som Kalle faktiskt. Jag kan  cykla och prata i telefon samtidigt, det kan han med. Vi måste vara coolast på jorden och så asbest att vi inte får slängas i konteinern på IP :)Nu ska jag gå någon annanstans och vara cool faktiskt. Faktiskt? Faktiskt. Smaka på ordet vettja. Smaka sedan på Permafrost, det är ett fint ord det.

Kommentarer
Postat av: victoria

vad betyder permafrost? :O

2008-08-27 @ 17:20:38
URL: http://victoriabakkman.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh, man kan inte komma in på din blogg ju:O ..Permafrost kallas det när tjälen aldrig går ut..Typ på arktis och så :)

2008-08-28 @ 17:13:26
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: victoria

nu funkar det ;D haha

jaha, gud sånna ord du kan åsa, jag är imponerad av dej! :)

2008-09-01 @ 12:54:48
URL: http://victoriabakkman.blogg.se/
Postat av: Åsa

haha, det är meterologen i mitt hus som undervisar mig :o ;)

2008-09-02 @ 13:21:39

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0