Mat<3

Råkade precis klicka mig in på en bantningssida, fråga mig inte hur. Är hur som helst mycket glad åt att jag inte behöver använda mig av någon bantningsmetod. Flygvärdinnedietet till exempel, två hårdkokta ägg till middag! Jag skulle dö av hunger redan första dagen. Och om jag inte dog av hunger, skulle jag bli så sjukligt otrevlig att min omgivning skulle döda mig istället.

Nej, jag fungerat inte utan mat. Helst mammas tacopaj, men 2 dl majonäs och 2dl créme fraise, smuldeg och köttfärs. Blir inte mycket godare än så.

Kommentarer
Postat av: Scaramanga

Du vet ju att jag gör alla smilys för att glädja er läsare :)

2008-08-20 @ 23:22:09
URL: http://scaramangasfunderingar.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0