Kebnekaise

If you believe it, it's no lie
And there is an end to summer
'Cause the winter makes it die



I morrn far jag, vi*. Trött är jag. Har egentligen ingenting att säga. Lite lagom less sådär, nästan färdig packad nu i alla falll. Kan inte riktigt förmå mig att se fram emot någonting just nu. Det kommer att vända :)

*Till Kebnekaise, för att vandra upp och sen ner igen, häftiga vi är..

Problem vettni, på träd skulle man kunna tro att de växer. Jag ska försöka lösa dem så smidigt jag kan. Vi, du, jag och de andra. Så att säga.


Sagan om den lilla flickan Kalle

Det var en gång en liten flicka som hette Kalle
hon var ganska söt och hon lämnade alltid mycket dricks
när hon åt på restaurang.
Sen levde hon lycklig i alla sina dagar

:')

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0