Jobb jobb nojobb Jordgubbar och Kaffe

Idag var det sista dagen på jobbet. Vilket för min del betyder att dokusåpan Kärlek på jobbet, får fortsätta utan mig. Dessutom betyder det att jag är rik och att jag aldrig mer behöver rensa ogräs. (hoppas dock på att få komma tillbaka)

Ni vet när någon säger någonting som verkligen inte är roligt, verkligen inte. Och bara därför förgås man nästan av skratt. Som igår på jobbet.

Åsa"Åh kolla det finns chococoffe, eller nej Chocoffe står det visst, vad är det?"

Inga"Det är någon som har malt ner Cho Chang i Harry Potter och gjort kaffe av henne"

Jag menar det var inte ens värt att kalla ett skämt, så varför tog det nästan livet av mig? Resten av arbetarna kan kanske ha fått för sig att jag är sinnesrubbad.

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0