God jul, det säger jag bara

Det ligger en död kaktus på taket utanför mitt fönster. Jag undrar om jag ska se det som ett hot.


Det råder Harry Potter feber i mitt hus. Mina två yngsta bröder är vansinnigt besatta av trollkarlsvärlden, de pratar inte om någonting annat är Harry Potter. De har naturligtvis läst alla böckerna, vilket jag visst unnar dem, problemet är bara det att de aldrig har slutat läsa böckerna! Så fort de är klara med 7:an så börjar de om på 1:an igen. Det är sjukligt.

Nyss var de inne här och tvingade mig att gå in på Harrypotter.com för att göra ett Harry Potter Quiz....

Jag hatar Harry Potter

Kommentarer
Postat av: Scaramanga

ha ha stackars dig. jag förstår ditt problem. Det är samma sak med WoW. Dessa människor lever för sin fantasi karaktär. Så jag förstår dig och lider med dig! :)

2008-08-19 @ 22:37:22
URL: http://scaramangasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha, tack, kan behöva lite medlidande i denna grymma värld av besatta människor. :)

2008-08-20 @ 19:38:51
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0