Världen är orättvis

Livet är orättvist, här sitter jag och gör ingenting. Jag menar bara det är ju orättvist. Dessutom kommer jag inte att få se på TV ikväll- Nej det är inget konstigt straff för att jag varit olydigt det är bara det att min bror har bestämt sig för att han bara måste se världens sämsta film i kväll och JA vi har bara en TV, eller alltså vi har egentligen fyra men bara en med Boxer. Hihi Boxer jag vill ha en sån. En levande alltså, eller hahhaha nej jag vill ha en TV-box som jag kan gå ut och gå med. Ja, hahah det vill jag ha. Gud vad fruktansvärt dum jag skulle se ut om jag gick ut och gick med en sådan. AHahahahha.   Nej, tillbaka till den orättvisa världen. Haha vet ni vad jag insåg nu? Att jag är en tjuv, för vet ni vad som ligger här bredvid mig på golvet? GISSSA!     Häääär kommer svaret. En av skolans kartböcker, den har jag snott av Thomas. Ahahhaahahaahahahha. FÖRLÅT MIG THOMAS! En dag ger jag kanske tillbaka den, om han är riktigt snäll med mig.

Men alltså världen är orättvisdärför att jag just nu sitter här och lyssnar igenom Helloweens nya skiva och inser att jag faktiskt tycker om den. Jag tyckte inte alls om den först men nu, nu är den ju riktigt bra. Men varför är det orättvist då? Tänker ni*, jo det kan jag tala om för er, det är orättvist därför att min Syster och inte jag ska på deras konsert i Stockholm. Världen är helt enkelt inte en bra plats att växa upp i.

Nu måste jag gå eftersom jag är geniet i familjen och måste hjälpa min bror med matten.

Tschüs!
 (och våga nu inte anmärka på stavningen!)

*Som om någon har gett er tillåtele att tänka själva?! BAH!

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0