Vafan? :O

Saker som irriterar mig. Nejmen vafan!? Texten är bara streck :O O  Nämen nu blev den vanlig igen, ojoj dramatik i vardagen.

Då fortsätter vi då alltså

Saker som irriterar mig
 
 - När man av misstag råkar logga in på fel använadre på datorn. Alltså ni vet när man helt enkelt missar med musen och råkar klicka på syrrans eller brorsans inloggning istället. Också måste man först vänta på att loggas in och sen logga ut direkt. Får mig att vilja stoppa huvudet i en skål med ålar.

 - När bloggen hänger sig och tillexempel börjar visa all text som streck eller helt enkelt bara vägrar logga in sig. Morr

 - När folk inte fokuserar på mig Alltså ni vet sånna där lägen då man verkligen vill ha uppmärksamhet och så får man ingen. När man typ sitter och sjunger "HEJ HÄR ÄR JAG; JAG HOPPAR RUNT MED MIN KVAST TRALLALLALALA" och ändå fortsätter alla sina samtal som om man inte var där. Helt sjukt jobbigt.

 - Människor som irriterar en helt utan anledning Tänk er detta det är en flicka på skolan som du inte känner och som du aldrig har pratat med men som ändå på något sätt lyckas irritera dig nått så djävulkt. Jag fattar det inte, hon irriterar mig genom att bara vara.! :I

Det var alla irriterande saker om jag kunde komma på idag. Tack och adjö

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0