Tankar ägnas

Hej världen.

Det är fortfarande fruktansvärt synd om mig vill jag lova. Just i detta nu är Frida ute och skidar i Hamra, utan mig! Hemska, orättvisa värld.

Nu vill jag bara ägna en tanke till min arbetsgrupp i tema tidsskrift. Jag hoppas att det går bra för er och att min sisa krönika inte var så konstigt så att den inte går att använda, (den skrevs nämligen under feberpåverkan, i alla fall halva. Även om jag inte fattade att jag hade feber då. ) Jag är fullkomligt övertygad om att vår tidning kommer att bli den överlägset bästa så jobba på typ ;)

Sen vill jag ägna en tanke till Maria också. Tack Maria för att du glömt kvar Björnbröder här. Det var absolut det bästa du kunde göra för mig ;)  :D

Sist vill jag ägna en tanke till Jenny, jag har nämligen bett änglarna att sluta sjunga för dig hela tiden. Från och med i morgon, Fredag, sjunger de bara när du behagar. (detta eftersom jag antar att det kan vara lite svårt att t.ex. sova om änglarna sjunger hela tiden, har jag rätt?)  Säg bara det magiska orden,

Änglar, änglar, Åsa är kung.
Sjung, därför änglar, sjung, ja, sjung



Så sjunger de igen

Kommentarer
Postat av: Modin

Allt för dig :D

2007-11-23 @ 00:07:58
URL: http://bouya.blogg.se
Postat av: jenny

tack åsa! nu kommer jag äntligen kunna sommna utan att slå en stor flintaklubba i huvudet eller lukta på min brors använda strumpor ^^ jag är sååå lycklig.. *suckar som ferdinand* aaaahh

2007-11-23 @ 16:18:17
Postat av: Emma

åh, vad jag tycker om björnbröder :D

2007-11-24 @ 13:06:33
URL: http://emmapemmis.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0