Sjukdomsinsikter


Jag har inte gjort någonting sen i onsdags. Det känns rätt värdelöst måste jag säga, men inget ont som inte hr något gott med sig. Tänk bara så många viktiga saker som jag har kommit underfund med, här kommer några exempel:

-Världen är en grym,orättvis och förhatlig plats. Den borde egentligen sprängas, jag tänkte faktiskt genomföra det* ända fram till igår då jag insåg att det skulle bli så väldigt stora bostadsproblam för alla människor.

-Hustensaft är äckligt Jag menar verkligen jätteäckligt. Seriöst det ger mig kväljningar. Hustensaft tillverkare över hela världen (kanske framför allt i Tyskland) kan förvänta sig att få en mängd personliga hat-brev.

- Disney filmer är det som kan göra mig glad i alla lägen. "Jorden ska väl skaka först på bröllopsnatten?" Jag menar det är ju genialiskt!

- Mangafigurer är heta och jag vill vara en mangafigur. Det vore rätt häftigt eller hur, att vara en mangaflicka alltså, bad hair days skulle inte existera. Hela världen borde vara tecknad i manga, så många problem skulle lösas då! Hipp, hipp hurra!

-Nyhetsmorgon är inte så roligt ändå  Man tror att det ska vara häftigt, intressant och sofistikerat. Man blir besviken. Jag menar det borde ju vara själva meningen med att stanna hemma från skolan, att äntligen kunna se Nyhetsmorgon. "När jag blir drottning har jag makt nog att göra mig kvitt dig!"* Hundra poäng till den som vet var det citatet kommer ifrån.

-Man blir aldrig för gamal för att åka pulka. Men det är ju sant.

Det finns inga fula skidåkare Det är bara fakta, alla är skitsnygga. Speciellt de norska.

Att sova när man är täppt i näsan är omöjligt Det framkallar dessutom ofta känslor av extremt hat. (Lars vet vad jag pratar om, ring honom om du som han (och jag) har otroliga problem med att vilja slå ihjäl dina medmänniskor till följd av att det är omöjligt att sova om man är täppt i näsan.)

Hellowens nya skiva är bra.  Jag har haft mycket tid att lyssna in mig på den nu och visst det gränsar till schlager :S men det är HelloweenSchlager för att citera Linus :)

Gula träningstights is the shit Ser ni en skidåkande människa med extremt heta tights i en  skrikande gul färg. Då är det jag, ser du två så är det förmodligen Linus också där. Heja då på oss med orden. "Gula tights is the shit" Kommer det en hel massa människor efter oss som har dissat de gula tightsen och istället krängt på sig svarta så måste ni lova att ni buar!






*sprängningen alltså
**Jag hade ju inte alls tänkt skriva så. :S


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0