Senasten nytt i msnvärlden

Jag kidnappade Marias dator häromdan och hade en mycket givande konversation med Martin. Han har förstått det här rangordningen i världen. Plats 1 Åsa!

Martin- säger:
hej
Modin säger:
hej, det är inte Maria utan Åsa den ofantligt underbara och ofelbara !
Modin säger:
Då ska ju presentera dig själv
-Martin- säger:
men jag blev ju rädd nu
Modin säger:
Jaså?, Är jag skräckinjagande ?
-Martin- säger:
nä men när man träffar en så komplett människa är det en stor risk att man själv framstår som väldigt betydelselös å de vill inte jag ska ske
Modin säger:
Jo jag förstår det, folk har ofta det problemet med mig
-Martin- säger:
ja de e faktiskt inte så lätt
Modin säger:
De förstår jag , men om det ger dig någon tröst så har jag förlänge sedan slutat påpeka att alla andra är operfekta
-Martin- säger:
det är väldigt bra! Men jag förstår att det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst
Modin säger:
Jo, jag har haft lite problem med det faktiskt
-Martin- säger:
hur har du jobbat för att klara av det då?
Modin säger:
Jag har väl främst jobbat på att hålla tyst när jag egentligen vill idiotförklara resten av världen
-Martin- säger:
okej och hur har det gått då?
Modin säger:
Jodå, det går framåt faktiskt
-Martin- säger:
ja jag förstår att det är väldigt svårt nu också när du umgås med Maria
Modin säger:
Ja, faktiskt .. Men jag försöker att vara en bra medmänniska även om, tjaa du känner ju Maria
-Martin- säger:
ja det blir mkt "tänka innan man talar"
Modin säger:
Verkligen!
-Martin- säger:
ja det blir svårt att hålla en konversation på hög nivå
Modin säger:
ja, men man får ju försöka att prata "enkelt" så att säga

Alla borde acceptera min ofelbarhet lika bra som Martin, han är så förstående

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0