Ni vill veta det här om mig!

SENASTE
1. Kompis du träffade: Lina precis innan hon föll med sin cykel :O
2. Personen du pratatade med: Pappa, han sa hejdå, nu far jag till Örebro.
3. Du fick SMS av: Martin, i denna sekund faktiskt
4. Du kramade: Hmm, Sara tror jag, teatermänniskor är kramiga

IDAG
5. Kläder: Svarta tights, svart kjol vit t-shirt och stor mysig tjocktröja.
6. Bättre än igår: Ja, jag hade äum, en midre bra dag i går

IMORGON
7. Är det: Lördag - Sovmorgon!
8. Planer: Ingenting, men tyvärr kommer folk att tvinga mig att göra saker med dem.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Jag kommer kanske att tvingas hämta linser i stan,

FAVORIT
10. Nummer: ALLA!
11. Färg: Blå, grön
12. Årstid: Vintern om det är snö :)
13. Saknar du någon? Nej, jag gillar inte människor.
14. Humör för tillfället? Trött

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse? Sa åt min syster att hennes katt var hos mig, för att i nästa sekund inse att så inte var fallet. Det var i själva verket en kudde.
16. Vad åt du sist? Supermumsig nougat från Grekland :)
17. Vad irreterar du dig på? Det mesta, när jag är på det humöret.
18. Tror du på distansförållanden? Nej jag tror på tåg.
19. Vem tänker du på just nu? Maria, kommer hon att tvinga mig att träna i kväll?
20. Tror du att personen tänker på dig med? Ja, jag är som en gud för henne!
21. Vart reste du sist? hahha, Gnarp typ ;)
22. Vad gjorde du igår kväll? Duschade. Precis hela kvällen? Inte alls, jag var på teater och sen så satt jag i Tomas kök och skrattade åt ingenting.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Min mamma
24. Ler du ofta? Det beror på vilket humör jag är på . Dah.
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,)? Kärlek, antar jag
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Nej, jag har allt.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min  Natten till idag? Min Natten till igår? Min!
28. Vilken färg har din tröja? Vit

SORG
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Jag gråter löjligt lätt, även om det inte gör ett dugg ont. Helt sjukt irriterande.

LYCKA
32. Är du en glad person? Ibland är jag ruskigt glad, iaf
33. Vad gör dig glad? Hoppa upp och ner och samtidigt sjunga, eller meningar som "Nils-Emils chokladkaka"
34. Önskar du att du var lyckligare? Det gör vi väl alla ?
35. Är lycka överskattat? Nej,
36. Kan musik göra dig glad? Jadå, beror förstås på omden går i dur eller moll, dock.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? Bara när jag uttryckligen frågar "älskar du mig?" med en hotande ton ;)
38. Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och menat det? Jodå
39. Har du en flick/pojkvän? Nej, jag är eremit, bor på toppen av ett berg och så.Ett förhållande skulle aldrig funka.
40. Är du nöjd med det? Ja.
41. Är du kär? Det är den där eremitgrejen igen.

HAT
41. Vem hatar du verkligen? Det kan man inte bara säga till vem som helst hur som helst.
42. Är du en mobbare Nej!
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? Jag hatar inte tillräckligt många för att göra en lista.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ja
45. Har du blivit sviken någon gång? Jodå

SKOLA
46. Gillar du skolan? Jodå, inget fel på den, lite färggrannare väggar skulle inte vara fel dock.
47. Favoritämne?Språk och historia
48. Värsta ämne? Det vågar jag inte skriva, kanske blir jag nerslagen.
49. Har du spytt i skolan nån gång? Eum nej
50. Är skolmaten god? Inte direkt (fasansfullt vidrig ibland)


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0