Kom tillbaka

Okej, så bara för att jag har varit otroligt deprimerad den senaste tiden och därför bara skrivit deprimerande inlägg om hur fruktansvärt synd om mig det är.* Betyder det att ni överger min blogg för min systers. Vilket otroligt fruktansvärt svek. Syrrans blogg, tsss, den håller inte måttet på något vis. Handlar nästan aldrig om mig ! Jag tolererar inte detta! Kom tillbaka till mig, jag ska skriva positiva saker igen. Någon gång, i alla fall, jag är faktiskt deprimerad så begär inte för mycket!

Kom tillbaka hit, era svikare, jag har ett livslångt kontrakt med varenda en av er. Så nu när jag har fått detta sagt -hua, vad bra det känns - så kan vi övergå till det primära nämligen hur fruktansvärt synd det är om mig. Idag har jag tvingats dricka Hustensaft, det var det vidrigaste jag varit med om. Jag hostar hellre ihjäl mig än dricker det igen.**

Idag kommer också de andra hem från lägret, underbart. Hela kvällen kommer jag få höra hur mycket jag har missat och hur otroligt roligt alla har haft. Kanon. Åh, nämde jag att jag håller på att kvävas av mitt eget slem, ja det gjorde jag bestämt. :/



*Det är fortfarande synd om mig så skänk pengar förfan!
**Ja ni får gärna komma på begravningen

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0