Jag dör

Jag dör, jag dör jag DÖR! Jag har precis kommit hem från teatern, min ledare där heter Lars. Lars är speciell, Lars har träffat DIO. Ronnie James Dio! Jag dööör! Och vet ni vad det är inte allt, Dio har varit i Sundsvall och inte bara i Sundsvall utan i Skönsberg. Jag dör ju! Lars var Dio:s chaufför när han var i Sundsvall. Lars har en signerad Dio affisch! Lars ska ge den till mig. Jag Älskar Lars.  Fast jag tror honom inte, aldrig, och ljuger han måste han dö. Men jag dör, för han har träffat Dio och Dio har varit i Sundsvall. Jag DÖR. Jag vet egentligen inte varför, hjälp mig, jag är nog trött och måste sova.

Shit

Godnatt

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0