Guldstjärnor !

Här sitter jag och väntar på att Sofia och Fritjof ska komma förbi. Jag har just lagt delikat mat till mina bröder, och dessutom har jag varit nästan sjukligt ambitiös och pluggat flera timmar nu på dagen. Hundra guldstjärnor till mig! I går var jag dessutom och tränade och jag var snäll nästan hela den dagen. Det fullkomligt regna guldstjärnor !  Jag diskade i morrse och jag guidade min syster genom farsdagspresent jungeln per telefon, jag samtalde med min yngre broder som en jämnlike. Jag kom ihåg att ge min systers katt medicin. Igår fick jag tillbaka min uppsatts -mvg-. Guldstjärnor, guldstjärnor, guldstjärnor! Jag hjälpte till att bära saker på teatern i torsdags, jag diskade Ingas och Jennies tekoppar samma dag. Jag har inte hängt ut Sandra för att hon överkonsumerar socker.

Listan kan göras oändlig och den leder fram till det de flesta redan vet alla vet. Nämligen att jag är en fulländad människa

Tack

Kommentarer
Postat av: Moster

Du är såååå välkommen hit när du vill! :-)

2007-11-10 @ 17:54:05
Postat av: Frida

Men jag Fastnade i ett gigantiskt tuggummi på vägen . så jag kom aldrig :o

2007-11-10 @ 18:50:51
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0