Att döda tid på ett roligt vis

Öppna din SMSinbox. Tryck neråt fem gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan. Sen fortsätter du fem gånger ner, och det är dina svar.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
"Åh, vad gott. Men vi kan pussas hur mycket som helst för jag börjar känna lite i halsen . Blä! Puss puss stjärt!"

Vad gillar folk bäst hos dig?
"Meh, jag som tänkte slå dig och såna saker bara för att jag är 17 och inte du :O Men jag har ju två månader på mig.. Så det gör inget att du är sjuk hihi"

Vilken raggningsreplik faller du för?
"Neea, Stackars LITEN! =( " 

Vad var det första du sa imorse?
"Okej :) Hehe"

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Hehe oj oj då"

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"OK Ska bara svabba golvet i badrummet"

Så vad säger du under förspel?
"Nu lyssnar jag på din pappa"

Och efteråt?
"Ja vi verkställer det senare"

Några år senare har ni barn, vad är deras första ord?
"Jaså? Inte en naturlig rödhårig då?"

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
"Nu behöver du ju inte överdriva"

Vad sjunger ditt favoritband om?
"Vi äter kärlekens bakelse min kära. I form av bröd"

Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?
"Hey sicko how u doin'?"

Vad är det första du säger till mamma/pappa på morgonen?
"Du vet världen är så överfull av Sandra Berglundar så jag fick offra mig och ta något annat. Lägg dig och sov nu "

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0