Rapport från det stökiga rummet i Fagervik

Hej världen. Jag sitter i Maria Modins extremt välstädade rum och irriterar alla människor i min omgivning (Maria). Just i detta ögonblick hedde* jag ner en penna på golvet. Fy fan vad jobbig jag är, ibland kan jag verkligen inte förstå varför jag har några vänner överhuvudtagt !? :O Men jo det förstår jag faktiskt visst det, faktiskt, jag är ju faktiskt eeeh, jag menar jag har ju en SNYGG axel, snygg som jag vet inte vad är den vettu. Shit.

Nä, förlåt jag är oseriös och som sagt irriterande. Men jag är nöjd. (Mannen här är väldigt nöjd, han är glad för han är nöjd /Kännsliga bitar)



Maria stressar mig, hon tyckr att jag ät tråkig och osocial som inte ägnar min fulla uppmärksamhet mot henne. 
Det är sjukt vad självcentrerad den flickan är :O 
Men jag accepterar henne för den hon är alltså ;) 
Idag har jag varit på mitt norden cup och sett mina bröder spela fotboll. 
De är sjuktsöta och jag blir sjukt engagerad  i deras matcher. 
Men jag måste se mina blommor växa nu. 

Adjö  





*det är INGET ord

Kommentarer
Postat av: Duvan hilding

HÄDDE ÅSA, HÄDDE.

2007-08-06 @ 11:29:21
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0